Pakalpojumu sniegšanas noteikumi
1.Līguma priekšmets
1.1. Pasūtītājs pasūta un Piegādātājs par konkrētu samaksu izpilda darījumus, kuri saistīti ar pārtikas un
nepārtikas preču piegādi Pasūtītāja klientiem vai starp Pasūtītāja norādītajām adresēm.
2. Vispārīgie noteikumi
2.1. Pasūtītājs piekrīt līguma noteikumiem bez maldības, viltus vai spaidiem.
2.2. Līgumā var tikt veiktas izmaiņas, par to brīdinot pasūtītāju 5 darba dienas iepriekš. Izmaiņas tiek
noformētas rakstiski.
2.3. Šis līgums nosaka abu Pušu attiecības, tiesības, pienākumus un atbildību, veicot turpmāk minētos
darījumus.
2.4. Darījums tiek uzskatīts par pabeigtu, kad Puses ir izpildījušas visas zemāk minētās darbības:
2.5. Pasūtītājs ir pieteicis pasūtījumu;
2.6. Piegādātājs ir no Pasūtītāja, vai no Pasūtītāja noteiktas trešās personas (adresāta) saņēmis
pieteikumu pasūtījuma piegādei;
2.7. Piegādātājs, ievērojot visus līguma nosacījumus, ir saņēmis un piegādājis sūtījumu atbilstoši tam, kā
noteicis Pasūtītājs;
2.8. Pasūtītājs ir apmaksājis Piegādātāja veiktās darbības pamatojoties uz klientu profilā izveidoto
piegādes pieprasījumu.
2.9. Ar sūtījumu jāsaprot priekšmets vai priekšmeti (pārtikas un citas preces), kuri ir iepakoti atbilstoši
noteikumu 4.4. punkta noteikumiem un kuru gabarīti nepārsniedz - (izmēri: garums 120cm, platums
90cm, augstums 80cm). Piegādātājs garantē sūtījumu iekraušanu un izkraušanu kravām, kuru viena
iepakojuma, svars nepārsniedz 19.99 kg. Sūtījums var sastāvēt no vairākām daļām.
2.10. Ja sūtījums pārsniedz noteikumos minētos nosacījumus apmēra, svara, skaita vai piegādes
attāluma ziņā vai nav iepakots atbilstoši noteikumu 4.4. punkta nosacījumiem, tad Piegādātājam ir
nekavējoties jāinformē Pasūtītājs, lai vienotos par turpmāko rīcību.
3. Izpildes kārtība
3.1. Pasūtītājs pasūtījumu veikšanas sistēmā https://business.izipizi.lv/ norāda: saņēmēja vārdu, tālruni,
sūtījuma svaru, piegādes adresi, piegādes datumu un laiku, papildu komentāru informatīviem nolūkiem.
Komentāru sadaļā nodotā informācija ir informatīva satura un tā neuzliek par pienākumu kurjeram
izpildīt komentāru sadaļā ievadītās norādes.
3.2. Piegādātājs pēc darījuma pasūtījuma saņemšanas norīko kurjeru.
3.3. Piegādātājs ir tiesīgs sūtījuma izpildei piesaistīt trešās puses izpildītāju ar kuru Piegādātājam ir
noslēgts sadarbības līgums.
3.4. Kurjers saņem sūtījumus vienu stundu pirms piegādei izvēlētā laika loga.
3.5. Pasūtītājs norēķinās ar Piegādātāju atbilstoši šo noteikumu 5. punktam.
4. Pušu atbildība, tiesības un pienākumi
4.1. Piegādātājs garantē sūtījumu piegādi Pasūtītāja norādītajam adresātam, IziPiziAPP aplikācijā
noteiktajos termiņos sākot no brīža, kad Pasūtītājs pieteicis pasūtījumu.
4.2. Piegādātājs atbild par sūtījuma saglabāšanu tā transportēšanas laikā, par zaudējumiem, kuri var
rasties, ja sūtījums Piegādātāja vainas dēļ nav nogādāts adresātam vai ticis sabojāts. Katrs gadījums tiek
izskatīts un puses meklē risinājumu vienošanās ceļā.
4.3. Pasūtītājs ir atbildīgs par sūtījuma iepakošanu, kā arī par sūtījuma satura bojājumiem, ja sūtījuma
ārējais iepakojums transportēšanas laikā ir neskarts vai tas ir bijis nepietiekams.
4.4. Sūtījumu iepakošanas nosacījumi:
4.4.1. Visi sūtījumi tiek atbilstoši iepakoti drošai transportēšanai. Sūtījuma iepakojumam jābūt
noslēgtam, pilnībā jāaptver sūtījuma saturs, un tas atbilstoši jāizvēlas tik izturīgs, lai visa sūtījuma
transportēšanas (pārnesot ar rokām un vedot ar autotransportu) nesaplīstu.
4.4.2. Sūtījuma iepakojums nodrošinātu sūtījuma satura saglabāšanu, ka arī sūtījuma satura svars vai
specifiski tā dimensiju izvirzījumi sūtījuma iepakojumu nevarētu sabojāt;
4.4.3. Sūtījuma saturs nevarētu izkrist no iepakojuma kā arī sūtījuma saturam nebūtu iespējams piekļūt
vai to sabojāt, iepriekš nesabojājot iepakojumu;
4.5. Bojājumi, kas radušies sūtījuma transportēšanas laikā, tiek konstatēti nekavējoties sūtījuma
saņemšanas brīdī. Sūtījumu fotogrāfē un par bojājumu ziņo uz e-pastu birojs@izipizi.lv sūtījuma
saņemšanas dienā.
4.6. Ja zaudējuma summa nepārsniedz 100,00 € (simts eiro un 00 centu), Pusēm abpusēji vienojoties
Piegādātājs kompensē zaudējumu bez apdrošināšanas kompānijas starpniecības.
4.7. Gadījumā, ja sūtījumu no Pasūtītāja un Piegādātāja neatkarīgu apstākļu dēļ nav iespējams nogādāt
adresātam, Piegādātāja pienākums ir ziņot par to Pasūtītājam un savstarpēji vienoties par tālāko
darbību.
4.8. Piegādātājam ir jāinformē Pasūtītājs ja Sūtījums neatbilst šo noteikumu 4.4. un 2.9. punktā
minētajām prasībām;
4.9. Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt no Piegādātāja savlaicīgu darījuma izpildi.
4.10. Pasūtītājam ir tiesības pieprasīt no Piegādātāja zaudējumu atlīdzību vai pasūtījuma anulēšanu
gadījumos, ja sūtījums Piegādātāja vainas dēļ nav savlaicīgi sasniedzis adresātu vai ticis sabojāts.
4.11. Pasūtītāja pienākums ir precīzi norādīt informāciju, kura nepieciešama darījuma veikšanai, kā arī
nodrošināt nepieciešamās informatīvās uzlīmes (etiķetes) izdrukāšanu un piestiprināšanu iepakojumam.
4.12. Gadījumā, ja sūtījumu Pasūtītāja vainas dēļ nav iespējams nogādāt adresātam (adresāts neatrodas
uz vietas, nepilnīga, kļūdaina adrese, utt.), Pasūtītājs apmaksā piegādes izdevumus par veikto darījumu.
4.13. Neizņemto preču atgriešana notiek vienojoties ar Pasūtītāju.
4.14. Pasūtītāja pienākums ir iepakot sūtījumu, tā, lai transportēšanas laikā netiktu bojāts, vai sasmērēts
Piegādātāja transporta līdzeklis.
4.15. Sūtījuma informatīvā uzlīme (etiķete) jānoformē rakstiski datorrakstā un bez labojumiem. Ja
sūtījuma informatīvā uzlīme (etiķete) nav noformēta atbilstoši, Piegādātājam ir tiesības sūtījumu
nepieņemt pārvadāšanai un atgriezt Pasūtītājam.
4.16. Ja sūtījums sastāv no vairākām, atsevišķām daļām (kastēm), tad uz katras kastes jābūt uzlīmei.
4.17. Ja sūtījuma svars pārsniedz 300 kg, tad Pasūtītājam ir jānodrošina iekraušana un izkraušana.
4.18. Pasūtītāja komentāri pie sūtījuma IziPiziAPP aplikācijā kurjeram ir informatīvi un paredzēti
ātrākai/ērtākai sūtījuma paņemšanai un nodošanai.
4.19. Ja sūtījums nav pieteikts IziPiziAPP aplikācijā, tad tas tiks piegādāts tikai ar mutisku apstiprinājumu
no Piegādātāja puses.
5. Apmaksas nosacījumi
5.1. Darījumu apmaksas rēķini, piemaksas un atlaides tiek aprēķinātas pēc cenām, kuras ir noteiktas
piesakot pasūtījumu sistēmā. Puses vienojas, ka cenu informācija tiek uzturēta klienta porfilā IziPiziAPP
aplikācijā. Par visām cenu izmaiņām Pasūtītājs tiek informēts 2 nedēļas iepriekš rakstiski epastā un
klienta profilā.
5.2. Darījumu uzskaiti veic “Sūtījumi” sadaļā klienta profilā.
5.3. Rēķini tiek sagatavoti elektroniski un ir derīgi bez paraksta.
5.4. Rēķini tiek sūtīti Pasūtītājam uz norādīto e-pastu no Piegādātāja e-pasta adreses birojs@izipizi.lv .
5.5. Divas reizes mēnesī piegādātājs no e-pasta adreses birojs@izipizi.lv nosūta Pasūtītājam paziņojumu
par jaunu rēķinu uz norādīto e-pasta adresi, pielikumā pievienojot jauno rēķinu.
5.6. Par visiem veiktajiem darījumiem Piegādātājs nosūta Pasūtītājam rēķinu 16. datumā, par periodu no
1. līdz 15. datumam ieskaitot. Otrais rēķins tiek nosūtīts jauna mēneša 1. datumā par iepriekšējā mēneša
piegādes periodu no 16. datuma līdz mēneša pēdējai dienai (ieskaitot).
5.7. Pasūtītājs apmaksā veiktos darījumus, ieskaitot naudu Piegādātāja uzrādītajā kontā bankā, ne vēlāk
kā 10 darba dienu laikā no rēķina saņemšanas dienas.
5.8. Par apmaksas termiņa nokavējumu pasūtītājs maksā piegādātājam līgumsodu 0,5% apmērā no
nesamaksātā rēķina summas par katru nokavēto dienu līdz dienai, kad līgumsoda apmērs sasniedzis 10%
no nesamaksātā rēķina summas.
5.9. Rēķina apmaksai kavējoties vairāk kā 30 dienas, piegādātājs ir tiesīgs nodot parādu piedziņas
uzņēmumam un pasūtītājam tiks piedzīta apmaksai pamatsumma, soda procenti un parādu piedziņas
izdevumi.
6. Konfidencialitāte
6.1. Puses apņemas neizpaust informāciju, kas iegūta sadarbības laikā, par pasūtītāja sūtījumiem, to
saturu, kā arī cita veida informāciju par otras puses pakalpojumiem, darbību, peļņu, kas tām kļuvusi
zināma par otru pusi šo noteikumu izpildes laikā. Par konfidenciālu informāciju netiek uzskatītas publiski
pieejamas ziņas.
6.2. Partneri patur tiesības publiskot informāciju par sadarbības faktu sociālajos tīklos, mājaslapā vai
citos reklāmas komunikācijas kanālos.
7. Nepārvarama vara
7.1. Neviena no Pusēm nav atbildīga par noteikumu saistību neizpildi, ja neizpildes cēlonis ir
nepārvaramas varas apstākļu darbība. Pie nepārvaramas varas (force majeure) vai ārkārtēja rakstura
apstākļiem pieskaitāmi: stihiskas nelaimes, avārijas, katastrofas, epidēmijas, kara darbības, streiki,
iekšējie nemieri, blokādes, varas un pārvaldes institūciju rīcība, normatīvo aktu, kas būtiski ierobežo un
aizskar Puses tiesības un ietekmē uzņemtās saistības, pieņemšana un stāšanās spēkā, kā arī jebkāda
neparedzama ārkārtas situācija vai notikums, kas ir ārpus Pušu kontroles un nav radies to kļūdas vai
nevērīgas rīcības rezultātā un no kuriem nav bijis iespējams izvairīties, veicot pienācīgus piesardzības
pasākumus.
Pusei, kas saskārusies ar nepārvaramu varu, nekavējoties par to jāinformē otra Puse. Nepārvaramas
varas apstākļi ir jāpierāda Pusei, kura uz tiem atsaucas. Nepārvaramas varas apstākļu gadījumā Līguma
izpilde tiek atlikta līdz doto apstākļu darbības beigām, bet ja nepārvaramas varas apstākļi pārsniedz
trīsdesmit (30) dienu periodu, jebkura no Pusēm var nekavējoties izbeigt Līgumu sniedzot otrai Pusei
rakstisku paziņojumu.
8. Strīdi un nesaskaņas
8.1. Visi strīdi un nesaskaņas, kuras radušās starp Pusēm šo noteikumu darbības laikā, un kuras nav
iespējams atrisināt pusēm vienojoties, izšķirami Latvijas Republikas tiesā, atbilstoši Latvijas valsts
normatīvajiem aktiem.
9. Citi noteikumi
9.1. Līgums stājas spēkā ar brīdi, kad to parakstījušas abas Puses, un ir spēkā, līdz kāda no Pusēm ir
pieprasījusi pārtraukt sadarbību un par to tiek panākta abpusēja vienošanās
9.2. Puses apņemas informēt otru Pusi gadījumos, ja:
9.2.1. Piegādātājs vai Pasūtītājs maina savu faktisko vai juridisko adresi, bankas rekvizītus,
kontaktinformāciju utt.;
9.2.2. Piegādātājs vai Pasūtītājs pārtrauc savu darbību vai pret to tiek iesniegts maksātnespējas
pieteikums, kā arī, ja pats ir iesniedzis tādu pieteikumu.
9.3. Lietotāju un Klientu personas datu apstrādes principi ir norādīti Privātuma politikā, kas pieejama
IziPiziAPP klienta profilā.